Kommunism.



Vem älskar inte slagord som: Internationell solidaritet - Arbetarklassens kampenhet eller Inget jävla sossetjafs - Arbetarklass mot överklass!?
Vem älskar inte att använda ord som: proletariat, syndikalism, kapitalism och patriarkat flera gånger i samma mening!?

Måste ju säga att även om man inte stödjer extremvänsterns åsikter så är det ändå väldigt kul att lyssna på deras tal och kolla på deras kampanjmaterial.


Extremvänstern försöker förstöra för extremhögern på ett torgmöte i Malmö!
Riktigt kul att kolla på! xD


Skön låt 1!


Skön låt 2!


Haha! xD

Jag stödjer givetvis inte kriget, men jag måste bara säga:

CocaCola <3
Kapitalism <3
Pippi Långstrump <3
USA <3
Marknadsekonomi <3

Kommentarer
Postat av: Erik

Jävla hippiekommunister (syftar på FNL-låten). Blir så jävla förbannad. inte för att jag stöder kriget, men att hata de amerikanska soldaterna för att de tas till krig är fan sjukt. Och att Vietcong-soldaterna var några jävla änglar som slogs för frihet är ju skitsnack. De brände, sköt och torterade minst lika många civila som amerikanska/sydvietnamesiska soldater gjorde

2009-05-04 @ 22:55:32
Postat av: Erik

förresten.... "planekonomi<3"!?

2009-05-15 @ 17:31:24
Postat av: Niklas

Oj, tänkte på fel sak när jag skrev det...ändrar givetvis till det enda rätta; marknadekonomi!

2009-05-15 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0